En romantisk helg med Dexter?

Första helgen man är ledig på länge! En kväll med tjejerna på stan, klackarna på, det var planen.
Vad händer, JAG BLIR SJUK!
Så jävla typiskt! Så istället har man sovit större delen av helgen, resten av tiden har jag kollat på Dexter.
Känns jävligt hett måste jag säga.
Och i vanliga fall brukar jag faktiskt tycka att det är rätt skön att bara va hemma, chillin billing, sätta mobilen på ljudlös, och bara vara.
Så varför är det precis så man inte vill ha det när man är sjuk?
När man kollar på en serie, som faktiskt handlar om en serie mördare, och nästan börjar gråta när den sjuka jäveln gifter sig, då är man verkligen i behov av kärlek!

Så trots att det ibland, just nu för det mesta är väldigt skönt att vara singel, så finns det absolut stunder när även vi singlar bara vill ha någon som håller om en, någon som ger en kärlek.
Så veckans Crybaby blev ju absolut jag i alla fall!

Men nu börjar äntligen förkylningen ge med sig, har varit ute från hemmet. Börjar känna krafterna komma tillbaka. Feelin almoust good.
Forfarande sitter dock helgens känslochock kvar i mig. Jag vill hitta någon att vara med, någon som ger mig kärlek. Men tills "den rätte" kommer, ska jag njuta av allt som singellivet har att erbjuda! Längtar redan tills nästa helg då det blir fördelsedags firande för Sandra, klackarna på och allt annat som kvällen kommer bjuda på! Sweet!

Over and out!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0