Apropå, lämna aldrig något viktigt till någon...

Jo apropå att lämna in sin mobil på lagning, så har jag en historia.


Min mobil höll på att haka upp sig hela tiden så jag åkte till butiken där jag köpt den för att reklamera den.
Det visar sig att killen som står bakom disken är en gammal klasskompis till mig och som jag inte träffat på säkert över tio år. Vi pratar lite, ni vet sådär trevligt och väldigt artigt som man gör när man inte känner varandra längre.

Så berättar jag i alla fall att jag vill lämna in mobilen på lagning och räcker över den till honom.

”Bara så du vet kommer vi gå igenom hela mobilen för att undersöka vad som är fel. Så om du har något som du inte vill att vi ska se, några privata bilder eller så. Inte för att jag säger att du har det men…”, sa han och rodnade.

Men jag hade redan hunnit slita mobilen ur hans hand.

Min tur att rodna!

Under en lång och påfrestande tystande står jag sedan och delitar bilder och MMS, för att sedan lämna tillbaka mobilen knallröd i ansiktet.


Så kan det gå ;)


WORD!


Postat av: Angie

Hahahah vad var det på den där mobilen egentligen?

2010-09-08 @ 11:07:49
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det skulle du bra gärna vilja veta va =P

2010-09-08 @ 12:24:02
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0