Ahboow!

What a damn good night!
Onsdags kvällen blev bättre än förväntat! Efter frödrinkar och det vanliga tjejsnacket hos feven satte vi oss i taxin in mot stan. Vi började på Zink Grill där Adam som vanligt gjorde grymma drinkar till oss!
Och det slutar alltid med att man går där ifrån på grymt humör, redo att ge sig ut på äventyr ;)
Vi hade lite svårt att hitta en taxi när vi skulle vidare, men Nate hittade såklart ett nästan lika bra alternativ.
En cykeltaxi! Jag Feven Nate och Sofia klämde ihop oss i det lilla sätet, så var vi on the road!
Måste säga att jag verkligen blev fett imponerad av vilka benmuskler han måste  haft, jag menar han tog inte en  enda paus!
Efter Patos live performance, med Stor vid sin sida och GameBoii i Dj båset, var vi på G!
Det bar vidare mot Berns. Berns var väldigt lugnt igår kväll, men hade en massa sköna gäster däremot.
En av dom första vi stötte på var Matar " Näääk". Man såg även Mange Schmidt stå och hänga lite längre bort.
På väg hem råkade jag och Sofia ut för en sjuk taxi resa, men thats another story!
Tack alla för igår! Grymt kul som alltid! Men *Feven vart fan tog du vägen? Hahaha

Over and out!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0