Fotboll och tattueringar

Idag var det fotbollsmatch med pappa!
Hans lag Hammarby spelade, jag själv är ju egentligen gnagare men ibland antar jag att man får ställa upp för La Familia =)
Mötte upp han och hans polare i Gullmarsplan och sen promenerade vi bort till Söderstadion.
Måste säga att oavsett om det var mitt lag eller inte, så var det jävligt skön stämning!
Speciellt om man som vi stod precis vid klacken.
Hammarby vann och alla var glada.
Men mest glad var jag över något helt annat. Det var över en av pappas nya tattueringar =)

Vad tycks?? Jävligt fet va!
Här kommer lite bilder från kvällen, men för att hedra mitt riktiga lag, det enda laget som är värt att hedras så kommer här en kär låt =)







WORD!


Postat av: Sofia

Mycket fint Micke :)

2010-09-22 @ 11:38:09
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0