100923 torsdag ♦ Ingen Evolution!

Mötte upp Angie i stan vid 22 då hon slutade jobba. Planen var sedan att dra förbi releasefesten för Evolution. Lyssna på lite skön musik och ta lite bilder. Men när vi kommer till Mariatorget ser vi en massa (snygga!) människor vandra mot tunnelbanan och får genom dem höra att det redan är över.

Vi drog dit i alla fall, men mycket riktig så var scenen tom. Men kvar var i alla fall en del sköna människor och DJ spelade bra beats, så vi stannade en stund och chillade med våra homies.


WORD!


Postat av: Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia

Åh men Sofia det är ju du!:D Jag började undra vem det var som lade till mig på FB:) Vad roligt att även du bloggar. Hoppas allt är bra med dig och småttingarna!:)

2010-09-25 @ 21:50:09
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Sofia

Yes, yes, det är jag! Kul att du titta in ;)

Det är bara bra med oss tack. Hoppas det är bra med dig med!

Nu ska jag ta och kika in på din blogg!!

2010-09-26 @ 14:17:52
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0