100907 ♦ Happy birthday to you!

Grattis Veronica!!

Tänk att även småsyskon växer upp och blir stora ;)


Sofia:
Jag satt och funderade på vad jag skulle köpa till dig i födelsedagspresent.
Då kom jag på vad jag fick av dig på min födelsedag när jag fyllde 10år.
Ett sudd i ögat! Riktigt hårt kastade du det, med flit. Sedan fick jag gå med en sådan där ”sjörövarlapp” över ögat i flera dagar. Det var ju lagom poppis när man gick på mellanstadiet och ville leka cool.

Så i år kanske jag ska ta ut min födelsedags hämnd..?

Mohahaha…!
LUV ♥


Angelica:

Grattid min kära syster! 22 år idag!
För att spinna vidare på det som Sofia skrev så har även jag ett minne från den dagen!
Vi hade kört vår vanliga Sumobrottningsmatch, Sofia vann, därav suddet i ögat om jag minns rätt!
Det som sedan hände har satt djupa spår i mig. För att dölja ditt brott begick du ännu ett.
Genom att låsa in oss i rummet med en penna, och sedan bryta av pennan i låset!
Vad denna ondska kom ifrån vet jag inte, men det kan ju vara för att alla kallade dig Puppi..
Men jag älskar dig, du är bäst och underbar, och en vacker dag kommer jag låsa in DIG ett rum!
Än en gång grattis och massa massa kärlek!



WORD!


Postat av: Veronica

Hahaha Sofia det var tider det, har lugnat ner mig nu ;) Gör bara sådant hemskt ibland :D Fast du måste erkänna att du kände dig lite cool med lappen, alla ville höra historien lixom. Tror nog inte att du sa sanningen ;)

Men du lyckades ju hitta en alldeles perfekt present, som du alltid gör! Tack för ett härligt födelsedagsfirande :)

LOVE <3

2010-09-14 @ 21:49:37
Postat av: Veronica

Tack min kära syster! Jaa jag börjar bli gammal nu vettu ;) Haha då trodde jag att jag var allt bra tuff, när jag låste in er :P Men så fort ni ropade på morsan stack jag gråtande och gömde mig.. Men kul var det, vilket trick! Kanske ska börja med det igen ;) Och något vi borde återinföra är SUMOBROTTNING :D Jag älskar dig oxå, och även du är underbar.. även om du har dina stundet ;) En massa kärlek till dig med Big`sis <3

2010-09-14 @ 21:54:58
Postat av: Sofia

Ja, vi MÅSTE ta upp sumobrottningen igen!!

Sjukt roligt juh ;)

LOVE!

2010-09-15 @ 14:21:32
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0