Happy Birthday Kingston =)


Kingston och hans pappa, waaay back =)

Nu ska jag iväg till Sofia och gänget för att fira lilla Kingston! Först ska jag försöka hitta en grym present, han fyller ju trots allt tre! Tänkte igår att jag skulle hålla mig vaken till kl 00.00 och därmed bli den första att gratta mitt gudbarn! Ehh bara det att han inte har någon mobiltelefon, Thank God! Och treåringar brukar nog ligga och sova vid den tiden.. Men tanken var god i alla fall brukar min mormor säga!
 Ikväll blir det förmodligen utgång!
Och tydligen har jag lärt mig av mina misstag, för jag har redan valt en outfit!
Hur den känns på idag är ju en annan sak.. Men men stress mode som vanligt!
Grattis ännu en gång! Gudmor älskar dig!



WORD!


Postat av: Mamma Kingston

Å Kingston älskar sin Gudmor ♥

2010-10-16 @ 23:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0