Zandra sjuk =(

Efter ännu ett uppvaknade av regnet, så drog vi tillstan igen för frukost och en rundtur. Men det tog inte lång tid innan Zandra kände sig sjuk!
Vi drog tillbaka till hotellet, och jag kom på att vi bestämt möte med grabbarna för deras sista kväll i ao Nang, dom skulle sen vidare till Krabi town för att sen ta bussen mot Malaysia.
Enda problemet var att vi inte hade deras nummer eller Facebook, så fanns inget sätt att nå dom på.
Så jag klkädde på mig, åkte med Richard in till stan för att möta upp dom. Vi drog till en irlänsk pub för att kolla deras lag, Newcastle köra en derby match. Blev en rätt lugn kväll, Halloween och allt men var inte mycket folk ute, antagligen på grund av regnet. Men kvällen blev chill ändå, med några mojitos..
dom var för fröken Nor såklart =)

Brist på bilder då jag inte hade kameran med mig, men kvällens låt var definitivt den här

Kings of Leon - Revelry




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0