Playmates eller fina flickor =)

Nu har Nate fått mig att fastna för serien The Hills! Faaan asså trodde aldrig jag skulle fastna!
När jag kom hem från jobbet idag så var hon inne på ett avsnitt som innehöll en liten catfight mellan The hills tjejerna och några Playmates.. Jag konstaterade snabbt att jag och mina tjejer, hur fint vi än klär oss och hur snygga vi än är ;) kommer vi aldrig bli fina flickor! Så om det bara finns en kategori kvar att passa in i så är vi definitivt Playmates to the bones! Och vi kommer alltid vinna över fina flickor, i alla fall i en catfight! =)
Ok vi har inte sillisar nån av oss, eller kanske har nån av oss det, men inget jag i så fall skulle avslöja här just nu..
Anyways, jag skulle aldrig vilja vara en "fin flicka". För det skulle innebära att jag inte skulle vara mig själv.
Men jag skulle gärna ta deras garderob! 
Och kom igen, ingen kan väl säga att Playmates är tråkiga... ?

Med det säger jag Good nigth!

 


WORD!


Postat av: Sofia

Va fan, jag som försökt få dig fast för serien i flera år men misslyckats!! Vad har Nate som inte jag har...? Humm...

2010-11-18 @ 11:42:04
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Nate

Haha, hon har inte så mycket val eftersom att jag jämt ockuperar vardagsrummet med den stora tvn =) Snart kommer väl hon att smitta av sig på mig med Dexter eller nåt =P

2010-11-18 @ 18:57:07
URL: http://natesnet.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hehe, så det är så man måste göra ;)

Men då har du ju din nästa serie klar - Dexter!

2010-11-18 @ 22:42:09
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0