Petter och jag =)

Kolla precis in Sofias tidigare inlägg, där September kör Petters Mikrofonkåt.
Grymt! Men jag tycker ändå att Petter e fett mycket grymmare!
Beror nog på att utöver att han har en massa grymma låtar, så fick jag även chansen att spela biljard med honom på våran ungdomsgård för några år sen! Han och Big Fred var där, och jag kom ihåg att jag tog med mina små syskon dit. För att återgå till biljarden, så vann jag faktiskt över honom en gång!
Jag var skitstolt, och kommer nog alltid ha en liten små crush i honom sen dess =)

Nate tipsade precis om att han tydligen var grym då han framförde Tomas di levas : "Dansa din djävul"
And here it is Ladies and Gents..



Diggar även när han framför "Stockholm i mitt hjärta" Tror jag diggar den mest!
And here it comes




WORD!


Postat av: nath

kanska coolt att en låt kan bli så mycket bättre bara för att den sjungs i en annan stil :D

2010-11-16 @ 15:57:29
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0