Kondomer säger ibland mycket om ens ehh förflutna..

Jag var under helgen på en liten tillställning, middag vin och som vanligt en massa tjejsnack..
Tjejen vi var hemma hos, en bekant till mig som jag tyvärr inte träffar så ofta.. Men kanske borde börja göra igen, hon säger verkligen fett roliga saker ibland, tror inte riktigt hon fattar själv ibland hur rolig hon är!
Vi började under kvällens gång spela ett spel, "Hur fan visste du det"
Ett frågespel med normala frågor blandat med rätt flummiga frågor, och såkklart en del om sex!
Min vän fick då frågan " Säg ett kondom märke som används av dom som är lite mindre utrustade"
Hon tänkte länge länge.. Till slut droppade hon "Mamba"!
Korrekt, ett av alternativen man kunde säga var Mamba. Hon såg verkligen skit stolt ut över att hon svarat rätt och sa ; Jaha shit! Det var faktiskt den enda kondomen jag visste!
Jag doooog! Hahah nu vet man ju vad hon haft iaf ;)
Jag fick senare ungefär samma fråga, men tvärtom..
Vilket kondom märke som är för dom som är stort utrustade.. Mitt svar blev.. Okeido!
Vilket såklart var heeelt korrekt! Jag kunde inte annat än le och säga ; Jaha det var det enda kondom märket jag visste!

Guess im a lucky girl =)

 

  

Over and out!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0