Bring it bitch!

Nate messar mig när jag står på jobbet, hon vill ta ETT glas vin, det är ju ändå fredag!
Sjlvklart var vi värda det tyckte jag, efter en veckas work, powerwalk och ekonomiskt tänkande!
Även min kära syster tycket att det var en utmärkt ide! Så strax efter tio var det jag Nate och Jessie, som gick till Fridays för att ta ETT glas! Efter att några jävligt jobbiga dudes fråb Geneva börja klänga på oss så blev det såklart ett till glas, jag menar vi förtjänade ju det!
Sen får jag höra att det är värsta grejen på Laroy, hmm har ju inte varit där på ett mycket bra tag så klart att vi skulle dit! Så vi mötte upp Pato och hans boys, deras kompis var kvällens DJ, och hade det inte varit för sällskapet och den feta musiken hade det nog blivit en tidig hemgång.
Men vi rockade dansgolvet all night long och hade fett kul!
Förutom att såklart folk alltid ska börja jiddra med mig! Det måste verkligen stå "Bring it bitch" i min panna!
För helt ärligt, om en tjej blir knuffad in i mig så att jag råkar slå en annan tjej i magen, ska jag be om ursäkt då?
Eheh i dont think so! Så bring it bitch! ;)

Time to go to work, trött som fan ändå, att man aldrig lär sig!
Vill även säga grattis till min kära Far som fyller år idag!

Over and out!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0