All night long...

Idag mår jag EJ okej..!

Men jag har bara mig själv och skylla. Eller nja, mig själv, mina lovely single ladys och alldeles för många drinkar ;)

 

Det blev en grym kväll, som vanligt vid utgång med tjejerna. Man kanske skulle tro att frugorna som precis kommit hem från sin festresa skulle ta det lite lugnt, men nej nej…

Jag tror vi betade av fyra-fem ställen tills det inte längre fanns något som var öppet. Vid den tidpunkten var jag lagom trött och lullig och ville egentligen bara hem till min älskling. Men på något sätt lyckades Nate och Angie charma vår designated driver Baran att skjutsa oss till Solna då de absolut var tvungna att käka hamburgare just där och just då.

Några hamburgare och sjuka samtal senare styrde vi tillslut hemåt så att jag kunde trilla innanför dörren och ned i säng.



De hungriga nattugglorna Nate & Angie. 


På morgonen vakande jag av att jag inte kunde andas då jag låg med näsan hårt intryckt mot J.

”Varför ligger du så nära?!” muttrade jag.

”Ja jag vet inte. Varför ligger du på min plats?” sa han.

Tydligen hade jag kärlekskrankt krupit nära men sedan däckat på hans kudde.

 

Nu hoppas jag att min goda brunch bestående av scrambled eggs och bacon (yummie!) som J gjort ska få mig att må bättre och att min lilla busunge kommer hem från barnvakterna. För även om jag kämpar hårt för att behålla titeln som partyprinsessa så finns det ingen bättre titel än kunna kalla sig mamma. Så ikväll ser ja fram emot en myspys kväll med kidsen.


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0