♦ Nostalgitripp på högsta nivå =)

Ken Ring, 10 år som artist.. Konsert ikväll! Hur skulle man kunna missa det!

Jag kommer aldrig glömma mitt första möte med Ken Ring. Måste varit typ 1996, jag var rätt nyinflyttad i Hässelby, det var sommar och jag och Sofia stod utanför min port coh kasta boll mot en vägg.. På den tiden man forft va ung och oskuldsfull.. Och ut från porten kommer han, men sina dreads och lysande ögon kolla han på oss och sa "tjena tjejer". Vi var som trollbundna, han va så jävla cool! Jag tror vi följde han med blicken ändå tills han försvann nerför backen mot Hässelby torg. Vem var han och varför hade han ett par jeans slängda över axlarna undrade vi!

Inte långt där efter såg och hörde vi honom igen, då han även fick hela Sveriges uppmärksamhet med sin singel Mamma. Jag har så många minnen till hans musik, alla hemmafester, alla kvällar ute, sittandes vid nån brasa på en strand, men Kens musik spelandes! Vilka tider =)
Kommer ihåg när jag mötte honom flera år senare på en hemmafest, blev förvånad över hur intelligent han var, inte alls den bilden man hört i media.
När han nu ska ha konsert ikväll, så kände jag att självklart måste jag gå! Så nu sitter jag här och väntar på att Sofia ska bli klar! Jag har stora förväntningar måste jag säga, men oavsett vad folk tycker och tänker, för mig kommer han alltid vara en av dom bästa!
Over and Out!


WORD!


Postat av: Kajsa

Hej!

Undrar bara om du skulle kunna göra mig en STOR tjänst och rösta på mig i en tävling? Klicka bara på länken och tryck på "rösta-knappen". Det tar bara 2 sekunder och jag skulle bli OERHÖRT glad!

Tack på förhand! :)

http://gogreen.se/picknicksm/entry/196

2010-08-26 @ 12:32:37
Postat av: Veronica

Låter mysigt, men var det verkligen en brasa vid en strand? jag minns nog mer namnet nälstaplan ;)

2010-08-26 @ 23:34:24
Postat av: Adm Sofia

Veronica... Kommer du verkligen ihåg nått alls från den tiden, lillplutt ;)

Vet du inte ens vart du själv bott, först kom Nälsta SEN H-by. Right sis?

2010-08-29 @ 15:02:59
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0