100829 söndag ♦ Faceplant

Sjukt roligt igår!

Tror vi spred en hel del glädje åt folk på stan också så helt ovetande plötsligt blev omkörda av ett gäng ”kickbikers”. Haha…

Ju senare det blev desto fortare och vingligare blev det. Och en efter en började vi sedan krascha.

Max var först ut och Angie kanske värst ut. Själv trodde jag kaxigt att jag skulle klara mig. Men så ungefär femtio meter hemifrån får jag sladd och kör rakt in i en bil och trillar rakt fram som en säl. Snyggt!

 

Sen imorse när jag vaknar av att sonen skriker ”bajskorv” från badrummet snubblar jag nyvaket över kickbiken som stod i hallen och håller på att göra en faceplat rakt i pottan. Mer om min morgon här.

Peace out!


WORD!


Postat av: Carina Sundqvist

Hm befarade att det skulle bli några kraschar...självklart skulle Angelica vara värst men hon hade ialla fall inte tappat bort sig själv :)

2010-08-29 @ 22:20:18
Postat av: Angie

Nej då inte denna gång iaf!

2010-08-31 @ 21:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0